Dagens hjälte! Ja åter igen har jag hjäpt...

Dagens hjälte! Ja åter igen har jag hjäpt en annan människa :)! För 3 veckor den hittade jag någons plånbok och kunde snabbt hitta dens ägare! Idag hade en tjej råkat låsa sina nycklar inne! Hon kom och lånade mina städsaker för att försöka genom brevinkastet fiska upp sin väska som låg på golvet och i den låg nycklarna! Jag försökte komma med lite idéer men inget funkade. Skaftet på städmoppen var för kort! Jag sa vi behövde silvertejp så kunde vi förlängt skaftet men vart skulle vi hitta den tejpen? Hon hade en sån otroligt tur att en bit silvertejp satt fast på en lycktstolpe så den lånade vi! Denna gången följde jag med tjejen till dörren och vi hjälptes åt med att fiska upp väskan, jag fick in mina fingrar i hennes väskan och fick tag i nycklarna! Hon var så otroligt glad och tacksam och jag var glad över att ha lyckats :)



Kommentarer
Malin- mamma till Tuva & Timon <3

Jaså du jobbar också som städerska? var e du? jag e på sjukhuset i ystad =)

2011-07-20 @ 20:27:30
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0