Bröllop gånger 3

Ja denna sommaren erbjuds det 3 bröllop. Två som jag bara är fotograf på och det tredje är då min systers.
Det ser jag framemot :) jag har inte varit på bröllop direkt så. jo mina föräldrars men då var jag bara liten / ung. :)


Jag beställde ju en klänning på bonprix på fredagen, dagen efter beställde mamma och söndagen beställde min syster på. Båda har fått sina kläder men inte jag =( och ändå skulle det finnas i lagret.. Skumt.. Jag vill ju med ha mitt paket :).

Och så har jag budat på lite klänningar till Nathalie som hon ska ha på bröllopet får se om jag kan kamma hem någon fin.

Annars har det inte hänt något speciellt förutom jobb, och sen vanligt hemma.

Lite roliga saker händer nästan varje helg nu ett tag framöver- det känns trevligt! Loppisar, marknader, och lite andra hemlisar :)

2 månader exakt idag som vi åker till kreta :)



Vårt hotell :) det är även 2 månader + 1 dag till pappsen blir 50 ;)



Kommentarer
nyfiken läsare

när jag skulle på bröllop för 2 år sen hade bonprix nyss öppnat som svensk webshop, jag beställde klänning därifrån och väntade uppemot 2 veckor sen ringde jag (2 dagar före bröllopet) för att höra vart klänningen tog vägen, då visade det sig att den försvunnit på vägen!! Aldrig mer handlar jag ifrån bonprix.. Dagen före bröllopet fick jag rusa rundor på stan och leta klänning, mindre kul!

2011-07-08 @ 20:35:41
Eva

Vadå för hemlis??????????????? JAG ILL VETA!

2011-07-09 @ 14:56:27
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0