Bonprix- har min klänning! Tummen upp!

Ibland får min mamma hem katalogen från Bonprix och jag ÄLSKAR deras kläder! Dem har riktigt snygga kläder till bra priser men jag har aldrig handlat där ÄN! Jag är som sagt ute efter en klänning till MIN SYSTERS bröllop :) Japp hon och Magnus ska gifta sig den 13 Augusti i år :) Jag gick in på Bonprix och hittade en massa eleganta klänningar :)

Klänningarna finns i andra färger. 
Klicka på bilderna för att se dem i större format.

 239 kr      329kr  
  449 kr   279 kr

Men eftersom jag har köpt en speciellt fin BH som är vit vill jag gärna kunna använda och eftersom jag inte bär en vit klänning så får jag ta en klänning där man inte ser den vita BH:s kanten och så har jag svarta pumps så funderar jag på denna klänningen! 

  



Beställer den och blir det inte bra kan man alltid skicka den tillbaka ;)







Kommentarer
Emelie Brocka

Wow så fin

2011-07-04 @ 22:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0