BILLIGA ENKLA bröllop/tärna/student klänningar.

När jag gifter mig vill jag ha en stor brudklänning, men många vill kanske bara ha en enkel brudklänning.

Men tänkte tipsa er om deras billiga och mycket fina enkla brudklänningar! eller varför inte studentklänning!

 329 kr 599 kr

 229 kr  399kr

 449 kr  699 kr


Tärnklänningar:

på mitt bröllop ska jag ha rött/ vinrött som tema och det är vad tärnorna kommer ha för färg på sia klänningar därför lägger jag upp dem jag hittar i den färgen.

 239 kr  299 kr   279 kr

 449 kr  349 kr

Alla kläder kommer ifrån Bonprix.se





Kommentarer
Sofie

oki :) Inte min smak me bhar som får dem att se större ut men men :P får se vad framtiden döljer ;)



Tackar! :D

2011-07-03 @ 20:40:58
URL: http://soffieplopp.blogg.se/
Sofie

aha :P De är inte min grej häller.. Önskar bara att man kunde va nöjd som man e.. det är egentligen mitt mål.. men vet inte riktigt hur jag ska nå det :P Hoppas operationen går bra för dig :)

2011-07-03 @ 22:26:27
URL: http://soffieplopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0