Anna & Anders 23 Juli 2011

Som jag skrev igår var vi ju på Anitas sommarfest! Den är alltid ute i Anitas stuga i Elinelund. Vi utbringade en skål för att det var 10 år se Anita och Kalle tittade på stugan och sedan överaskades vi utav att Pontus moster Anna och Anders hade varit och gift sig borlig i hemlighet under dagen!

Jag tyckte brudbuketten var så fin och sa att man kunde lägga ringarna där i och fotografera det.

Anna och Anders hade nog inte tänkt ha några bröllopsbilder men eftersom jag föreslog det så blev buketten fotogradrad och sen blev det ändå lite spontana bilder. :)






















Önskar dem all kärlek och lycka! <3









Kommentarer
Catharina

Vilka fina bilder, jag gillar den svartvita bäst.

2011-07-24 @ 21:39:55
Eva

För att hon hade tydligen någon sjukdom i sina handleder som gör så att hon tappar saker, händerna viker sig och nu gjorde dom det när hon höll i en kastrull med kokande vatten. :(

2011-07-25 @ 06:04:09
URL: http://minioman.blogg.se/
Eva

Mongot är du.... Fint mongo ju! Innan burlesk till o med...

2011-07-26 @ 08:53:52
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0