Små sugen

Igår fick jag bara ett sådan sug efter att börja blogga igen :) Någon som orkar hänga  med i svängarna? =)

Ja vad har hänt sen sist? Många som läst min blogg har ju mig på facebook så dem flesta vet vad som händer där..

men får er som inte vet så har detta hänt


* Vi har fått ett nytt badrum! Bild kan visas lite senare. Det blev klart nu i helgen!
* En resa är bokad för min mamma och mig :) Vi åker den 10 april till Filippinerna =)
* Är fortfarande arbetslös =(  vilket jag tycker är extremt jobbigt och påfresande att man går på intervjuver och sedan får ett nej är inte direkt bra för självförtroendet. Ska jag någonsin få ett jobb?

Inte så mycket fotograferande nu i vintertid. Lägger upp lite bilder i annat inlägg! 

* Nathalie har varit sjuk- mer än vanligt. Högfeber, öroninflammation och lunginflammation så hon går på pencelin.

Ja- vad har mer hänt?

Aja, nu ska jag ringa lite samtal.. Min iphone skadades allvarligt igår och måste opereras!

  



Kommentarer
nyfiken läsare

kul att få tillbaka dig i bloggvärlden!

2011-02-09 @ 15:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0