Prins & Prinsessan



Jag är så stolt över min prins Hampus & prinsessan Nathalie!

Igår var mamma/mormor och jag och blev vaccinerade- hampus fick följa med då han tycker det är spännande! Han höllt för öronen när jag skulle få min spruta hahaha.. mm och inatt har jag sovit dåligt- det känns som träningsvärk i armen.

Idag är det lördag.. Jag hade tänkt ta med hund och barn till bokskogen- ta på oss massa kläder och promenera med  syrran. men nu mådde inte hon bra så jag får väl ta barnen och hund själv och åka ut..
Solen strålar också- kan inte bli bättre! Jo om man hade haft vuxen sällskap. Aja.. Vi får se hur länge vi stannar ute eller hur långt vi går..

Ikväll kommer mina föräldrar <3 det ser jag verkligen framemot! Det händer ju tyvärr inte så ofta.. Senast var när barnen hade sitt kalas.. November.. och vi bor 3 km ifrån varandra!
Vi ska äta pizza och kolla på melodifestivalen :)

Nu ska jag packa inför den kalla promenaden! Hej så länge..  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0