Max & Saga

Sitter och tittar på efterlyst. 3 år sen Max & saga blev ihjälslagade till dötts. Jag minns det. Jag minns hur stora rubrikerna var i tidningen och allt runt om och hur förjävligt det var. Hur kan en människa göra något sådant? Jag mår illa!! Att sådana människor finns på vår planet!! Jag känner en sådan ilska mot tyskan/ barnamördaren!! Och Emma- mamman. Vilken styrka! Livsglädje!! Herregud! Hon borde få världens största medalj! Att man kan gå vidare efter en sådan händelse! Otroligt starkt gjort! Ja jag är helt ordlös.. Sorgset..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0