Lördagsmys!

I lördags körde vi till bokskogen. Jag tyckte vagnen inte behövdes med.. PÅMINN mig att när jag säger så är det alltid bäst att ta med vagnen!!

minsta gångstigen man kunde gå var 2 km, det klarade inte nathalies ben av,, inte den sista vägen så jag fick bära henne. inte allför roligt när man har massa kläder på sig och har hunden i andra handen!




fikade lite med saft och bulle och sen gick vi vidare. svin kallt ute men med mycket kläder går det bra :)


På kvällen kom mormor och morfar med pizza! Vi åt pizza och sen blev det melodifestivalen med blåbärspaj och glass / vaniljsås..


hampus och nathalie bråkar vems morfar det är :) Dem har samma morfar men det har dem svårt att acceptera :)
nathalie har godis i munnen därav hennes grimas och hampus gör sån med handen nu förtiden när man fotograferar honom- KNASBARN! :)

mormor kom tyvärr inte med på bild- får bli nästa gång  som blir på lördag då bror/morbror dennis fyller 19 år och ska ha kalas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0