Gårdanens utflykt med vännerna

I onsdags hade jag och Eva planerat att vi skulle hitta på något kul på torsdagen., Eva tyckte bada men det var inget mina öron tyckte lät så roligt..  Det är inte det lättaste som ensam mamma ha koll på två barn som vill springa åt varset håll. När vi badat i höör har  barnbassängen varit vattennivå till nathalies "bröst" och varje gång hon snubblat så har hon kommit under vattnet, och man har fått dra upp henne, därav kände jag inte att det var lockande att bada.


På morgonen satt jag och surfade vad man kunde göra hitta på för något- och det mesta tycker jag är utomhussaker.. Min bil blev klar * tack älskling* så jag ville ut och köra lite.. Så det blev bad ändå! man              äju upp för sina vänner ;)  haha.  Så vi packade väskan och körade och hämtade eva och neo och begav oss till badhuset Vanningen i Vellinge.. Smarta Eva hade tagit med sig kameran men glömt ladda batterierna så det blev bara några få bilder ;) men tur fick vi några iallafall!  

Bilderna är tagna av Eva!

!









Några få bilder till kan ni hitta på EVAS NYA BLOGG!!! :)

www.minioman.blogg.se 

efter badet körde vi till vellinge blomman, handlade lite påsksaker och sen åt vi middag på "Farmors Cafe".

Sen åkte bilen hemmåt till Evas hem. Barnen somnade i bilen på väg hem och jag hämtade upp lite "skit" och Dante och körde sedan till min syster. Hon bor precis intill en liten återviningsstation.  Lastade av allt vi hade.
Ja vi sorterar faktiskt i vårt hem :) Glas, mjölkkartonger, plast med mera! På så sätt blir inte sopptunnan full så fort :)

Körde inom syrran och pratade lite sen körde vi inom och handlade lite ostpopcorn till oss och hamburgare till Pontus.
 Sen var det läggdags...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0