Fotografering

Som några märkt så kommer man inte in på min hemsida. Det är för att jag inte har någon hemsida längre. En hemsida kostade mig ca 180 kr i månaden och det lönade sig inte då dem flesta av mina modeller/kunder hittar mig via vänner..

Så jag får väl lägga upp lite bilder här istället, när jag känner för det ;)

Jag fotograferar fortfarande, så är någon intresserad så hör av er!

Mitt pris är 300 kr för en fotografering, ingen tidbegränsning och man får alla bilderna högupplösta på en dvd skiva inom 7 dagar.
Är man en hel familj är priset 500 kr om man vill både ha enskilda bilder plus gruppfoto.


Idag var en liten söt modell hos mig, Linnea! Sitter och fixar hennes bilder men här kan ni få en liten tjuvkik



Kommentarer
Alex

Nästa gång vi kommer ner blir det foto!!! Tränar sitta och ligga fint ;-) haha :-P

2011-02-09 @ 14:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0