Coolaste plagget 2011??

herregud säger jag bara! Kommer detta bli trendigt 2011 tro?  :)

Jag såg P´s kusin på facebook hade skaffat sig en sån här, one piece- heter dem så ? eller jump in?


Senare på fejjan såg jag en annan som ville med ha en sån här dress. Är detta något nytt?

Min första tanke är när jag ser dem att det är en PYJAMAS!! men om jag fattar det rätt så är det alltså inte det :)

Kan tycka det ser barnaktigt ut men jag tror fan att dem är riktigt sköna... När man är frusen och sitter i soffan en hemmakväll :) Dock kan jag inte se pontus i en- jag gapskrattar av bara tanken :)

Men jag är rätt sugen- tills jag såg priset.....



ja vad tror ni om dem...

Tummen upp eller tummen ner?!


Kommentarer
Malin

Jag tror också att dom är skit sköna, men absolut inte värda så mycket pengar.

2011-02-10 @ 10:06:03
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Eva med Neo

Tummen upp, vill också ha en!

2011-02-10 @ 20:46:29
sofie & liam

TUMMEN UPP LÄTT :D :D

2011-02-14 @ 22:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0