Bloppis?

Funderar på att ha " loppis" på min blogg. Jag har massa kläder från Nathalie som hon växt ut! Någon som är intresserad av att se vad jag säljer?? Snart ska jag nog i väg med mamma till kyrkogården.. Väntar på att hon ska höra av sig. Ett år sen jag och barnen var och handlade kladdkaka med vispgrädde och god kaka och monika hade varit på Ikea och köpt present till vår mormor. Minns att vi var där och att även mormors vän Birgitta kom under tiden vi var där.. Sånt minne man har ;) Lille mormor.. <3 Ja annars bjuder inte dagen på så mycket annat. Får se senare om jag lägger upp några kläder till försäljning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0