3 dagar sen

3 dagar sen jag blogga- fy på mig :) Jag har tänkt mobilblogga men visst är det roligare med lite bilder också så därför har jag hoppav över bloggandet. Här kommer lite bilder från dagarna som gått..

Söndags morgon. Vi hade en riktigt underbar frukost med scones.
Bakar scones alldedes för sällan och så är det så lätt! Kanske skulle gjort det som en söndagsgrej, att vi åt scones till frukost :) Eller lördagar.. Ja något sådant får det bli!







Senare på eftermiddagen körde jag, syrran och mamma till morfars och mormors grav- hennes namn har inte kommit dit ännu.
Hon skulle fyllt 65 år. Vi satte massa rosor där och tände ljus. Stenhårt i markens så det var det enda vi kunde göra..




På söndags kväll med det middag och sen efterätt. Barnen fick chockladpudding och jag och P åt äppelpaj ;)



På måndagen var det alla hjärtans dag. 
Vi gickut och åt middag hela familjen och jag valde lax- vilket jag aldrig beställt ute innan men det är verkligen något jag kommer göra igen- skit gott var det!



Tar alltid en stund innan man får maten så då fick barnen titta lite pingo på min mobil så jag och P kunde ha lite "romantik"- hålla varandra i händerna och titta varandra djupt i ögonen och säga fina ord.. mmm ni ser på bilden hur romantiskt det blev.... ;)

Igår var det tisdag och då åkte vi och köpte annan bil till mig.. Igen... jag vet.. igen...
Menvi behöver en combi- så dante ska med få vara med oss lite mera... Han är ju också en familjemedlem som lätt blir " utanför".  Så därför blev det en "gammal" combi.  dock 2 år nyare än saaben ;) Vi hittade till ett billigt pris så vi slog till!

 

nu ska jag ner och fortstätta med maten.. köttfärslimpa med potatis och gräddsås!  :) ska bli SÅ himla gott !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0