Shoppa!!! Och träffa Alex :)

Idag är det tisdag och jag ska jobba på, hoppa över både frukost och lunch för att sen mötta upp Alex :) det var länge sen sist så det ska bli roligt. Tyvärr följer inte elly med :(

Iallafall tänkte jag shoppa idag vilket jag ser mycket framemot! Längesen jag shoppa! :)

Igår shoppa jag också- hudvårdsaker.
Jag har fått massa äckliga finnar så jag gick in på Apoteket och frågade vad det bästa var så jag fick en salva som jag ska ta på varje kväll och tvätta bort på morgonen, man kunde öka till 2 ggr om dagen om man hade stora problem men efter att ha provat en natt - tyckte jag se redan skillnad!! Men kanske var fantasi- vi får se om ett par dagar :).

Idag tänkte jag Iallafall se om jag kunde hitta en makeup primer. Inget jag använt förr men tror det skulle ha passat mig!

I morgon kommer redan min lön så då är det julklappsshopping- det ska bli skoj :)

Nu ska jag jobba! Hejhej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0