Sankta lucia sänk mig en tia!

I söndags kom vi hem från en hel mysig weekend med hotell och julmarknad med vänner. Har nog inte skrattat så mycket på minst 100 år. :)

Påtal om att leva så länge har jag läst ut twlight boken nu så nu vet jag hur allt slutar :)


Ja bilder från Tyskland kommer sen. Har dem på Facebook om någon vill titta!

Annars är det den 13 idag och det är lucia. Ikväll är det lucia på dagis och farmor och faster ska komma och titta med! Längtar tills ikväll :)

Sen i helgen ska vännerna komma igen för då ska vi ha julknytkalas, och nästa vecka fyller vår son 5 år. Och på lördagen sen är det julafton!
Har ni julkänsla i kroppen?

Nej nu ska jag börja jobba! Hej svejs!



Kommentarer
Martina - FOTOBLOGG

Ska jag vara helt ärlig har jag inte sett årets, hah. Hur dags är den på tvn? :) Får kanske ta och titta!

2011-12-13 @ 07:37:05
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0