Otrogen?

Satt precis i bilen och parkerat då jag ser en kvinna prata ganska högt i mobilen. Hon såg arg ut och ju närmare hon kommer min bil hör jag henne säga ett och annat till personen i luren. Hon nästan skrek på gatan. Hörde man på hennes ord har personen i telefon hittat en ny, antagligen varit otrogen men ångrat sig så kvinnan skrek dra åt skogen och åk hem till tjejen.

Får sån knut i magen när jag ser andra par bråka. Eller när det handlar om otrohet. Otrohet för mig är inte acceptabelt. Hade Pontus varit otrogen mot mig hade jag aldrig, och så menar jag det verkligen aldrig tagit tillbaka han!
Fy fan att leva med att ha massa tankar om , tänker han på henne , var hon bättre än mig, gör han om det. Jag hade aldrig kunnat lita på människan igen!

Nej jag anser att man går inte så långt utan att något är fel i sitt eget förhållande. Och vill man vara Med någon annan, gör man slut först.

Men det är mina åsikter bara.
Nu är frukosten slut!
Jobb jobb!

Och du- nyfiken läsare- grattis att ha varit mamma i ett år :)



Kommentarer
nyfiken läsare

Tack ;-) Grattis i efterskott till hampus, det glömde jag ju skriva...

2011-12-22 @ 16:00:29
!!!!

Ibland vet man kanske inte hela sannigen om sin blivande och hans förflutna ute inattlivet..el?

2011-12-22 @ 23:09:10
Jessica

Alltså först fan så fegt att skriva en "åsikt" och sen inte stå för den... "!!!!!"?? Mycket fegt!!



I alla fall, sant i vilket fall som helst... men sen jag kan tänka mig att vi alla har lite fel i oss, vissa Stora fel och vissa mindre... Osäkerhet i många olika nivåer.

Och visst hittar man den rätta och tror att det är den rätta så vill man ju absolut inte såra eller blir sårad.



Men jag har sagt samma sak... skulle verkligen aldrig ta tillbaka.... men sen sitter man och känner efter... kärlek har många ansikten =(. tyvärr.

Och lika mycket väl som det kan hända igen, kan det kanske Aldrig hända igen och var verkligen en "one time off".

Så för mig... alla har rätt till en 2ndra chance... nästan =).



God jul snyggin =) hehe... kram

2011-12-23 @ 21:39:45
URL: http://www.trollfamiljen.se
!!!

kanske bättre att ha rent samvete när man gifter sig,så de inte kommer fram i efterhand. den blivande har en del i ryggsäcken

2011-12-24 @ 00:33:50
Anonym

kanske bättre att ha rent samvete när man gifter sig,så de inte kommer fram i efterhand. den blivande har en del i ryggsäcken

2011-12-24 @ 00:34:40
Anonym

!!! Vad menar du???

2011-12-26 @ 08:40:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0