Idag jobbar vi sista dagen för detta året....

Idag jobbar vi sista dagen för detta året. Jag har på känn att denna helg kommer gå väldigt fort, jag som vill ha lite semester nu :). Två heldagar räcker knappt när man har saker planerade. :) hinner inte koppla av. Igår träffade jag marine, hon fick provat sin brudtärneklänning och den satt mycket bra på henne :). Dock har jag velat nu ha en annan typ av klänning men det får vara så här nu- det blir bra det med :). På nyårs festen vi ska på är det färgtema- lila eller rosa. Jag har redan en lila klänning så det var lätt val. Sambon däremot hade inget av färgerna. Så igår tog jag och Marine vår fina bil och körde till mobilia och inhandlade slips till Pontus. Det blev en lila så kanske bestmannen kan ha den slipsen på bröllopet :). Så kommer den iallafall till användning två gånger :). Blev även fyrverkeriinhandlingockså. Så nu är det avklarat! Idag är det fredag och ikväll är vi bortbjudna till pontus farmor på middag- ska bli både trevligt och skön att slippa laga mat :). Annars har de inte hänt mycket mer! Ha en trevlig fredag!



Kommentarer
Martina - FOTOBLOGG

Konstigt att jag inte fått din andra kommentar! Jag lär få mycket användning av objektivet, i alla fall till porträtt :) Riktigt bra objektiv!

2011-12-30 @ 09:30:38
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Matilda - livet som bloggare

fin blogg och hur söta barn som helst! kram

2012-01-01 @ 20:05:33
URL: http://scenbloggen.com/matildaisaacs
Emelie Brocka

Eftersom mannen hade migrän o inte kunde resa sig så fick det bli sängen!

2012-01-04 @ 09:55:03
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Martina - FOTOBLOGG

Svar: Jag har fått jobb på FOOD COURT i Malmö :)

2012-01-04 @ 10:14:52
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0