Barnens kalas.  Igår hade vi barnens kalas...

img_6391 (MMS)

Barnens kalas.  Igår hade vi barnens kalas. Vi hade bara bjudit mor och farföräldrarna. Det blev helt andra planer än väntat. Gammelfarmor och gammelmormor kunde tyvärr inte komma. Svärmor/ farmor var väldigt sjuk så hon kom inte, men som tur var kom Vicki och farfar. Så morgonen började med affären för att köpa ballonger som jag totalt glömt.  Inget kalas utan ballonger!!  Sen satte jag igång lussebullebak, negerbullar och hallonstänger. Sen bakades även en jordgubbstårta. Farfar och faster kom och barnen fick dessa fina stolar med varsin kudde och filt :) dvd filmer, pengar, skjorta till hampus, hellokitty vantar och mössa till Nathalie.  :) Senare åkte dem hem jag började städa för att sedan sätta igång med maten. Lagom färdig med mat och en ny tårta kom morfar mormor morbror med sin Jessica och Robbi :). Morfar hade med sig en fyrhjuling till Hampus :) Hampus fick en traktor och blixten strumpor, Hello Kitty strumpor, ett stort sett man gör halsband i till Nathalie.  En häst på pinne som låter till Nathalie och en annan leksak till Hampus som jag inte vet vad den heter.  Kalaset  slutade vid nio och då somnade barnen gott, jag likaså ;) hade slavat i köket verkligen hela dagen.  Idag blir det bara vilo dag och tvättdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0