Syrrans bröllop!  Ja jag har fortfarande i...

img_7297 (MMS)

Syrrans bröllop!  Ja jag har fortfarande inte visat bilder på syrrans bröllop- någon som är intresserad av att se? Annars lägger jag inte upp dem. Kan berätta om dagen i allafall . Barnen var på Öland så det var bara Pontus och jag som skulle gå vilket uppskattads för min och Pontus del att få vara ensamma och slippa jaga barn ;)  Vi gjorde oss färdiga och var i kyrkan 50 min tidigare. Där möttes vi av Magnus och hans bestman! Frågade pelle präst vart jag fick stå men han var ganska tråkigt präst. Han ville inte att man skulle störa. Jag kan verkligen störa mig på såna präster som säger att dem gärna inte vill ha fotografering mer än vid bänkarna. Jag tycker bilder på ett bröllop är viktiga! Förutom film om man nu filmar så är bilderna det som får en att minnas dem speciella dagarna. Och att bara ta foto från bänkarna där man ser endast ryggar är inte så kul!



Kommentarer
Pernilla

Jag vill se :). Kram

2011-08-24 @ 11:56:48
URL: http://Pernillaagrenn.blogspot.com
Ida o Melvin

Så himla fin du är på bilden=) Jag tittar gärna på lite bilder=)

2011-08-25 @ 21:50:25
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Malin- mamma till Tuva & Timon <3m

Jag e nyfiken =) vill se

2011-08-25 @ 22:47:02
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0