Swish forbi!

Idag har vi inga planer alls! I morgon är det BVC igen.. och sen på eftermiddagen 17-21 ska jag på brevidgång på ett jobb som personlig assistent!

På Söndag lyfter planet och sen när jag kommit hem igen så fortsätter jag brevidgången! Skönt att man kunde lösa det så. Har även pratat med Af och fixat allt nu inför resa! Alla pengar är ihop sparade, väskan är packad! Nu är det bara att invänta dagarna..

Som sagt idag har vi inga planer alls, igår städade jag och packade ner det sista så idag ska jag bara ta det lugnt! Barnen vaknade, eller rättare sagt nathalie kom in till oss 7.. Då var det kört- hon somnade inte om. Så 7 har vi varit vakna och då har vi hunnit med att se på barnprogram, hämtat ved och tänt brassan. Ätit frukost och dammsugit.. Nu leker barnen på Nathalies rum och jag sitter vid datan och tänkte fixa pernillas header.

Jag är skit på header men det är alltid lite trevligare med bilder i headern och det kan jag nog knåda ihopa!

Sånt brukar ta gnska lång tid för mig och tid framför datorn betyder att tiden springer iväg och det är det jag vill :)

Jag har ju datorn på Hampus rum så jag har ändå koll på dem små busarna :)


Hejså länge!

Bjuder på en gammal bild på min älskade mormor! Du är så saknad!!



Jag hoppas hon håller skyddar oss alla när mamma och jag åker så långt bort från vår familj.. Som en skyddsängel...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0