klippa vänskapsband.

Ja har jag funnits på din facebook innan men inte gör det nu, är det för att jag har tagit bort dig.

Igår rensade jag bort 20-30 stycken från min vännerlista.

Undrar ni varför- beror det på olika anledningar men den största är antagligen för att vi inte längre umgås,eller  pratas vid eller hör av varandra helt enkelt... Tråkigt men sant..

Så igår rensade jag så att jag bara har dem jag pratar med på facebook och jag skulle nog kunna rensa lite till men det gör jag en annan gång..


Tycker det är tråkigt när man glider isär, men att man sedan gör sig synlig och säger- vi måste ju träffas- det var ju så länge sen... Nej för mig är det ingen vänskap direkt.. Om det kan gå månader innan man ens hörs av- kan den "vänskapen" lika gärna rinna ut i sanden. Jätte tråkigt men då har man väl glidit isär..

Så så är det- hellre få riktiga vänner än många "låtsas" vänner..

nu ska jag köra! Hejsan :)



Kommentarer
Anonym

pusss på rumpan, snäckefia.....

2011-04-28 @ 18:56:19
Emelie Brocka

Så resonerar jag med!

Ska ni till Pernilla & Calle på lördag?

Kram

2011-04-28 @ 19:11:45
Eva

Tack hjärtat... Det är fint, tar ju ett tag innan vänjer sig, har aldrig varit så här ljus innan :P

2011-05-01 @ 17:53:55
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0