Dagen sprang förbi :)

Igår hade vi återbesök på BVC. Hampus kollade sitt öga igen men det var inte tillräckligt bra så vi skulle få en tid till ögondoktorn i Ystad. Under tiden jag satt i väntrumet bestämdes det träff med syrran - vi bestämde att åka till bo Ohlsson i Tomelilla! Så efter BVC blev det lämning på dagis, sen hem och göra mig i ordning och packa väskan för på kvällen skulle jag tillbaka på brevidgång på ett jobb. På b o hittade jag en doftgran till min bil och en Miniräknare som jag var ute efter till resan. Sen blev det även en grävmaskin till barnen att ha i sandlådan :) Efter shoppingen blev det mat på mc. Och sen var klockan tid för att köra till jobb. Dagen gick verkligen jätte snabbt! Vaknade halv nio idag. Idag har vi inga direkta planner mer än att tvätta och ikväll kommer svärisarna på kvällsfika ! I morgon blir det att packa klart för på söndag morgon ger jag mig iväg vid sju, åtta tiden på morgonen! Se om jag lägger upp lite bilder idag, lite senare!


Kommentarer
Eva

Det kommer vara varmt ändå och även om det är molnigt så blir du nog pepparkaksbrun ändå. =)

2011-04-09 @ 10:14:11
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0