Dag 10! Kalla Sverige!

Nu ligger jag hemma i min sang. Med männen i mitt liv, flickan i mitt liv ligger i sin säng :) jag kommer hem efter tolv tiden och det var helt underbart att se min familj igen! Pontus hade väckt Hampus och han blev lite blyg men glad av att se mig. Det tog inte lång tid fören han frågade efter sina presenter :) Hampus blev jätte glad. Till honom hade jag köp en Thomas tåg som kan köra själv. Ett Thomas tåg som kör själv med tågbana till , en Thomas tröja, en blixten Mac qeen ryggsäck -à + plånbok. Nathalie fick- en ryggsäck, en minniplånbok, en stor tygdocka, hårsnuddar , hårklämmor och j Kläder. Till mig har jag köpt lyckta och smycken ! Tänkte se om jag kan ta ut fler bilder i morgon ! Nu har ögonen i kors! Natti


Kommentarer
Anonym

harru du somnat????

2011-04-25 @ 10:18:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0