Praliner och champange!


Ligger i soffan med ,datorn i famnen, äter chockladpraliner och dricker skumpa och får fotmassage!

Nä inte riktigt.. Baconchpis och saft och ingen som masserar. Men jag njuter ändå :) Är ju barnledig :)
Barnen är på dagis och jag har varit på arbetsförmedlingen och pratat lite och fått ny handläggare. Sen ska jag fråga efter en jobbcoch och försöka bli bättre på att skriva jobbansökan! Jag skickar iväg ca 2-4 jobbansökan varje måndag och tisdag då det har kommit in några nya. Första gången man gjorde det skrev man mycket men efter man skickat 10 ansökningar så blir det tvärstom i hjärnan och tråkigt att skicka jobbansökan- samtidigt som det är så sällan man hör något ifrån dem. Aja sökandet går vidare...


Fick en massa kommentarer igår tror jag det var- hur hittade ni hit ? =)
Trevligt iallfall med nya besökare :) Välkommna!

Annars vet jag inte vad som sker idag, hämta barnen klockan 14.. Blir kanske lite målning men vad sen? Kanske fixa på barnens rum.... ? Möblera är alltid kul..  Nä inte möblera- finns inget att möblera. Vad ska jag då hitta på?
Skulle vilja få bra studiofoto på barnen men det går inte att göra det själv.
Ingen anning vad vi ska hitta på.. Hatar när man kommer till en sån punkt man inte vet vad man ska hitta på för något!!

Aja- återkommer senare!
Föresten är detnågot ni undrar över eller vill se foto på så skriv!! :)



Kommentarer
Alina

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-09-09 @ 18:19:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-09 @ 21:35:12
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0