Ingen lust men ändå.

Just nu har jag kommit in i en svacka.. Inget är roligt, för jag har ett bekymmer som ligger och drar massa energi, och det finns inte så mycket jag kan göra åt " bekymmret" mer än att vänta.... Det hindrar mig också från att åka tll Alexandra, martin och Elly!!! Så tråkigt...


Så därför har jag inte bloggat och dels för att varje gång jag tänker blogga kommer min sambo och ska ha datorn...  Så ja därför har jag inte bloggat . men nu så...

Förra inlägget blev lite skumt- ber om ursäkt för det- jag hade råkat trycka till någon knapp och hittade inte knappen igen för att göra texten normal =)

I fredags hade vi det mys här hemma med brie ost, salta kex och goda vindruvor med bubbelcider och kollade idol. Underbar fredag när man jobbat hela veckan =)  På lördagen var det städ och damning som stod på listan. Sen gjorde jag hemmagjord lera vilket var mycket lätt att göra!
vatten, vetemjöl, salt ochy citronsyra! och karamellfärg! play-do lera.
Sen kom Svärfar och gammelsvärmor på besök och det blev fika. På kvällen blev det pizza med min familj :)

Idag söndag har jag och hampus tillbringat dagen med min faster. Även röstat såklart!
Ätit god mat och gjort söndagssysslor- tvättat, barnen har fått rensade öron och naglarna klippta!



Ser ni vart Hampus är på bilden?? =)

Han och barnen på skolan var med i tidningen i veckan- förskolan invigdes :)

Nu inväntar jag bilderna från fotografen som var på dagis i fredags :) nathalies första - åh vad jag längtar :)
nyfiken i strut som jag är!!!


Och sen väntar jag ivrigt på Pernilla och calles baby!! Tycker den kan komma nu så jag får gosa hihi :)

I veckan är det jobb som gäller... 4,5 timme 3 dagar i veckan  oc h 2 dagar 5,5 timme . men i morgon ska jag ev jobba över...  Önskar dock att tjejen på syrrans jobb  går så jag får hennes jobb- det hade varit strååååålande :)

Godnatt!!  







Kommentarer
Britt/Britney

Fin blogg du har. Livet är lite tufft ibland och speciellt så här på hösten! Tappa inte sugen! Kram, Britt

2010-09-19 @ 20:58:25
Anonym

Fin blogg du har. Livet är lite tufft ibland och speciellt så här på hösten! Tappa inte sugen! Kram, Britt

2010-09-19 @ 20:59:04
nyfiken läsare

är hampus pojken längst fram med nacken mot kameran?

Jag måste missat detta med att du fick jobb, vad jobbar du med?

2010-09-19 @ 21:41:36
Alexandra

Fina gumman <3 hoppas du blir kvitt dina bekymmer kvickt, såna e aldrig kul.

Du dyker upp här tidsnog :-) jobbar ju o står i me :-) puss kram

2010-09-19 @ 22:50:56
Eva med Neo

Jag ser Hampe som tittar på gubben som skall klippa bandet.. =)



Jag jobbar inget mån-tors (Vad jag vet nu) Så du är välkommen hit på en fika... =)

2010-09-20 @ 09:31:09
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Pernilla

Snäckan, jag finns här om du behöver prata. Ja men bebis e ju nog på väg nu hihi. Hör av mig när vi vet mer efter kontrollen och så. Många kramar

2010-09-20 @ 12:53:30
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0