Hoppas Hoppas

Igår var det inte min turdag precis.. Det gick rent åt helvete.. Men vi fick träffat Sara, benji och amanda en liten stund iallafall!!<3

Hampus mådde dock inte alls bra , feber och dålig i magen. Så han fick sova hos oss i natt men vid tolv fick det bli sofflägge för han och med för han gnällde och kunde inte sova där.

Sen somnade vi gott i soffan men fann vad flugorna var på en i ansiktet!  Pontus fick ta en halv sjukdag för hampe för jag skulle på arbetsintervjuv.

Väntar nu samtal från "chefen" om jag får jobbet eller inte. Var fler än jag som var på intervjuv idag..

Ett jobb som var mindre i lön än vad jag har haft innan men det var bra arbetsrutiner och i svedala så det var lagom avstånd och jag hade fått ihop till räkningarna så jag tycker det är värt att testa iallafall!

Nu ska jag och barnen köra och handla blöjor till nathalie och fylla på kylskåpet lite gran!
Ikväll kommer brossan på besök! Ska se om jag kan natta nathis när vi kommer hem så ska jag fotografera stugan lite!

Försten- min hemsida börjar bli färdig :)
titta gärna in
www.fotografdiana.dinstudio,se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0