bilen är packad.

Nu är bilen packad med fotostudiosakerna. Så det är bara att lasta in barnen, skötväskan och presenterna i morgon och så beger vi oss mot småland.
 Färden går mot Sjöbo, hörby, kristiandstad-  karlskrona- kalmar- emmaboda- FRAMME =)

Så vi beger oss så fort vi vaknat i morgon :9 Ser framemot att träffa familjen och snussa lite på bebis. Lite bebissugen har man blivit igen men nej inga fler barn här :)
Jag siktar in mig på att bli moster istället, snart hoppas jag :)

Idag har jag jobbat, sen blev det ikea med syrran och sen blev det mobilia för att hitta presenter vilket var himla svårt! Kände klockan tickade fort också så det fick bli något litet bara.

Sen åkte vi inom mamma och lämnade blommor, eftersom hon fyller år i morgon =) ska även in där i morgon kväll när vi kommit hem från småland.
Vi pratade jobb och i nästa vecka ska jag jobba fulltid, sen får vi se vad som händer..

Nu sover min prins här brevid mig, vi tittade på idol men han somnade- han får ligga kvar hos oss i natt så jag kan mysa lite i morgon bitti =) Nathalie som snart blir 2 år sover gott i sin säng- hennes personlighet blir bara underbarare för varje dag som går, och nya ord =) dem är så roliga mina barn =)

nej nu ska jag kolla lite tv sen sova =) EN ROLIG DAG FRAMFÖR OSS I MORRN =)


Kommentarer
Alex

De va härligt å ha er här :)

De bästa e att vi ses snart igen! <3 Kram

2010-09-26 @ 10:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0