tjat tjat tjat

hampus och pontus kallar.. men jag har inte skrivit blogg på länge så det får bli ett kort inlägg bara. tyvärr utan bilder idag.

Mormors lägenhet tömdes igår och städades. Massa minnen fick jag med mig hem! Nu är det bara begravningen kvar som blir om 2 veckor. 

Har jobbat som fan i veckan.. Det känns i kroppen ska jag tala om.. 5 år sen sist juh.. Nu är det fredag och jag NJUTER! Eller ska njuta med grabbarna där nere, äta chips och ostbågar till Idol som börjar snart. nathalie sover redan.. Hon är trött när klockan börja ticka mot 18. Sen somnar hon bums kl 19.
Sen vaknar hon såklart vid 08 i morgon- jag vill helst inte gå upp innan 9 :)

I morgon ska vi åka till pernilla, calle och amanda.
sen på söndag är det kalas för pontus och hans farmor i Limhamn.. Trevligt att träffas tycker jag!

Ja annars har inte mer hänt. Jag har fått mina visitkort så jag ska fixa sidan innan dem ges ut.
Och fotografierna från dagis har kommit, så söta mina barn är :)

Hörs kanske i morgon!..

Jag älskar min familj, mina föräldrar och syskon- dem betyder allt för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0