Jag har blivit med....

Det har skett igen!!!

Jag skaffade en men sålde den när jag var sur på pontus oxh behövde stålarna!
pontus tyckte att jag alltid satt med min iphone..

nu 6 månader senare köpte han en själv.. och jag då? ja det tog 1 dag efter honom så bokade jag en själv :)


Måste säga ni som vill ha en ny mobil men inte har pengarna till det.


Tre ( 3 ) har ett abbonomang som heter 3POTT eller något likanden. 399 kr.

Det ingår fri surf och hela kostnaden får du ringa, sms, mms eller köpa tjänster av!

Jag la till tjänsten 3vänner69 kr ( dras av dessa 399 kr) och då får jag ringa hur mycket jag vill till alla som då har 3 samt gratis till alla fastna nummer!

Dessutom dem som har 3vänner skickar man både sms och mms gratis till!

Så i veckan sitter både pontus och jag med våra iphones i soffan :)


Kommentarer
Eva med Neo

haha, du är helt otrolig...

2010-11-01 @ 06:31:44
URL: http://underbaraneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0