Hitta inspration!

Jag har en bild på hur jag vill att studion ska se ut nu till jultemat.. Men jag tänkte man kunde googla och få lite inspration men vad dåligt- där fanns inget alls!
Är det ingen som tänkt på min ide innan?

Jag tänkte halm, lykta, kläder, julpaket och fäll men ingen har ens något likande!  Hittade inga bilder alls.

Denna vecka som kommer ska jag på 2 olika möten. Måndag och tisdag. Sen på fredag är det begravning. Ska se ifall jag får tid och sätta upp all kamera utrustning i studion. Nu har allt legat i bilen eftersom jag varit ute hos Elly och Amanda.  Men där vill jag inte ha den nu när det snart börjar bli minus grader.

Ja min hemsida är så gott som klar ifall någon vill titta in! klicka här Fotograf Diana Johansson. Där kan man även boka mig för billiga priser! Allt står under bokning och information!

Tänkte boka in bokskogen med mamma i morgon om hon inte har andra planer!! Ta en fotorunda!

laddar upp lite  bilder sen från marknaden igår om någon är intresserad =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0