Ensam mamma..

Just nu njuter jag samtidigt som jag saknar.

Hampus sover i soffan här brevid mig, lite täppt i näsan tyckerj ag det låter som.. Eller så är det lite kråkor bara i vägen =).

Nathalie är saknad, hon är hos sin moster och har nog väldigt roligt! Monika ringde innan och frågade om hon fick låna barnen i morgon och åka och bada i morgon. Hon skulle åka dit med några andra och ville ha en eller båda med sig men jag sa att hon kunde ta Nathalie och ha lite kul med henne! Annars brukar det vara Hampus som får åka på sådant så nu var det nathas tur :)

Så i morgon är Hampus och jag ensama, lediga från dagis- vill någon hitta på något så hojta till bara ;)

nu ska jag läsa lite bloggar och njuta av tystnaden här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0