Bildbomb







Idag är det torsdag. Har ringt till kommun och ville få en tid för att komma och prata utbildningar och sådant men hon svarade inte så jag talade in ett meddelande, i morse och har inget hört tillbaka..Kanske hon ringer i morgon annars får jag ringa igen.

Torsdag betyder att barnen är nu ledig fre, lör sön och måndag men eftersom jag ska jobba på måndag så får barnen vara på dagis då med.


På måndag ska jag nämligen till hörby och fotografera massa barn. Ida har bokat fotograferingen Bebisträff . 5 mammor , totalt 8 barn ska bli fotograferade- det ska bli riktigt kul!

Sen har jag redan fått in bokning på jultemat också  vilket är jätte kul!

Jag skulle kolla om jag fick bra jultema här inne men det lyckades jag inte med... Ingen halm- den ska hämtas i helgen och lykta ska inskaffas. Vet vilken det är jag vill ha, så vi bara testade lite - jag och mina barn.
Dessa bilderna  är riktigt inte så som jultemat kommer att se ut!






hinner inte ladda upp fler.










Igår när barnen hade lagt sig satt pontus och jag framför brassan och drack the =)




bor man i hus måste man ha en brassa ;) Det är verkligen hur mysigt som helst!

Idag fick vi brev. eller en inbjudan. Det är väldigt sällan det kommer brev till oss så vi blev jätteglada men vi båda visste vad kortet skulle innehålla ;)  Det nalkas dopdags ;)

Och visst blev man ju extra glad av att se detta inbjudningskortet då jag tagit detta kort på lillstumpan!



Damen kommer få väldigt fina namn!
ELLY MELINA SIMONE SKARSÄTER.
Den dagen vi själv hade tänkt ha barnkalas men det flyttas till söndagen :)


Nej nu ska jag fixa maten ihop med Pontus ! hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0