bara två med kort?

Bara 2 av 7 som fått något i brevlådan idag? * undrar *

Håller på att fixa lite med min hemsida- säger till när dem är klar :) och när den är klar blir amanda publicerad här på bloggen, och elly om jag får :)

Bebbarna som jag fotat på senaste :) Det är det roligaste- fotografera bebisar!

ja då var man arbetslös nu. Men ska på jobbintervju på tisdag- som personlig assistent! Ser fram emot det. Även om detta jobbet just nu ser dåligt ut eftersom det är bara 47 % och natt men man får iallafall visa upp sig och kanske kan den damen erbjuda mig andra jobb?

Vi får se!!

Fortsätta med hemsidan nu! hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0