Välkommen till världen!

Idag säger vi välkommen till världen "lilla tösen" som föddes tidigt i morse!
Sara fick en flicka och blev tvåbarnsmamma och söte Benjamin blev storebror :).

STORT GRATTIS TILL er!!  :)




 För övrigt ska jag städa udan här idag, sen ska jag försöka ta ett syskonfoto på mina kids..
Jag funderar på att beställa en väska med barnens tryck på!

Eller kanske köpa en fast i guld och svart!

vi får se hur fotandet går :)
Ieftermiddag  ska vi in till stan, mötta upp pontus ochåka till Linus. Tänkte se om jag kunde ta med kamern och fota kyrkan lite.

jag tror inte på gud eller något sådant  men jag tycker det är något speciellt med kyrkor...


Kommentarer
terese

du kan köpa min för 600 =)

2010-03-24 @ 13:38:33
URL: http://parkbloss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0