Tråkig på helgerna

Jag är så tråkig på helgerna att jag inte då bloggar... jag är nog en vardagsbloggare :)

Fredags- ja vad tusan hittades på då?? skulle se lets dance men vi gjorde annat -minns inte alls vad... hmm...

Lördag- brossan hade kalas! det bjöds på smörgåstårta, sen glass, sen kaka, sen gottis :). Vid midnatt åkte bilen hemåt!

och på söndag morgon var dagen helt UNDERBAR... tempraturen visade 6 + grader  och solen sken! Vi tog oss en tur till bromölla för pontus skulle köpa en ny sak till vår pellets brännare, sen körde vi inom en restaurang och åt. Hemma vid två tiden då nathalie stupade i säng och jag och hamp låg och tittade på emil och grisaknorren.  Nathalie vaknade vid fem och vi åkte och handlade middag på city gross. Åt sen middag  och sen blev det tidigt sängen- skönt!!

Och nu sitter jag här, måndag morgon. Har lämnat hamp på dagis och lämnat in dem sista papperna till transport styrelsen så allt vi kan göra nu är och vänta på vårt tillstånd att börja övningsköra. Bilen står och väntar och vi är redo!

Se om det blir träff med Malin, Tuva, Jessica och Leia i veckan.. Kul med med träff och sen har jag en del kläder som nathalie har växt ifrån som kanske tuva och leia vill ha!

Hoppas min kamera även får komma hem denna vecka- det hade gjort mig glad!! :)


Kommentarer
Anonym

sv: Jo, ni kan komma vid 11?? Skickar ett sms till er senare.

2010-03-01 @ 11:16:28
Såååfia!

Sv: Haha, jag loooovar att skicka eller ringa när vi är på väg! Men jag tror det dröjer, tyvärr :( Det är nog bara inbillning. Man blir lite galen dom sista veckorna.

2010-03-01 @ 12:15:41
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0