Rensa gadroben.

Mina barn sover...Nathalie kommer nog snart vakna för hon har redan sovit i 2 timmar.
Hampus har haft sportlov i en vecka , att komma tillbaka till dagis tog nog på krafterna :).

Ska rensa lite i gadroben sen, ska till Jessica & Leia på onsdag. Malin och Tuva kommer dit också. Malin syster matilda ska få en flicka i april så jag tänkte ge henne med lite kläder! Jag har en hel del och man kan inte spara på allt! Att skicka ut det på tradera tar både massa tid och klydd så det hoppar jag över. Så jag ska titta i gadroben efter bebiskläder sen.. Lite jobbigt för man blir så bebissjuk... :)

Sofia´s bebis får se till att komma snart så jag kan mysa med h*n så all bebissjukan kan lägga sig lite :).


ÅHHH vad jag väntar på det där smset som säger att min kamera är klar!! Jag har ju massa prylar här hemma som väntar på att få användas med kameran!!



Kommentarer
Såååfia!

Du får kalla ut den nästa gång vi träffas!

2010-03-01 @ 17:25:39
URL: http://sebra.blogg.se/
Jessica- Mamma till Leia

Rensar du i din egen så vet du att jag är öppen för kläder. hehe.. KRAM

2010-03-01 @ 17:41:55
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0