Lördagsbio!

I går hade vi som sagt gäster här! Jessica, Niklas Leia, Robban och Jonas!!! det blev grillning och idag blir det också grillning! Vilken minut som helst kommer Pernilla och Calle! Det har jag sett framemot eftersom jag inte sett henne sen nyår! Jag vill ju hälsa på " urban". Pernilla och Calle väntar barn och jag tror det blir en pojk så därför har jag " döpt" honom till urban :)

Jag har en liten sak hon ska få när hon kommer :). beställde en till mig själv och tyckte dem var så fina så jag ger bort min till hene och beställer en ny :).  kommer bilde senare :)'

Idag har Hampus varit iväg och tittat  på ALVIN OCH GÄNGET 2.

Rolig var den :) Nathalie fick vara med pappa, hon böjar bli frisk nu! Skönt!

 bild lånad.

Ikväll blir met melodifestivalen med våra vänner! Vi ska även snacka ihop oss om att åka på spa tillsammans :)

 bild lånad. www.ronnebybrunn.se



Kommentarer
Malin & Tuva ♥

ÅH de lät mysigt att åka på spa. =) Hade jag också velat men de e ju rätt dyrt, Hoppas ni haft en trevlig kväll. Kramis

2010-03-13 @ 23:07:35
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Eva med Neo

Spa vill jag också gå på!!!!!!!!!!!!

2010-03-14 @ 10:30:39
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; Det känns huuur skönt som helst att sälja butiken. För jag kommer satsa på studion själv. Jag har ju ändå ingen lön, inte haft det på hela året vi haft butiken så :)

2010-03-14 @ 16:58:50
URL: http://lindapauline.se
Stolta Farmor

Om ni behöver barnvakt till er "Spa" så kommer jag

gärna om dag o tid är ok.

kram till er alla

2010-03-15 @ 08:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0