KÖRKORTSTILLSTÅND

Hämtade just in posten och vad fanns inte där!!

MITT KÖRKORTSTILLSTÅND :). Så snabbt det gick :).

Nu är jag glad :) fick även med posten alla mina körlektioner som är bokade :). bokade 30 lektioner ( får tillbaka pengarna om jag inte yttnyttjar alla). Där fanns även tid för halkan! Så dem två första veckorna i juni kommer jag köra 2-4 lektioner om dagen :).


WIIII :)

Nu ska jag ta och försöka tvätta Phil & teds vagnen! Sen ut i solen och handla middag och posta brev.  hejhej



Kommentarer
Jessica-Mamma till Leia

sv: ja de har du rätt i. Det är de jag har funderat på oxå. Att vi inte hade något dop. Vi får se hur vi gör.. svårt beslut!

2010-03-09 @ 16:34:57
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Ida o Melvin

Så roligt!! Du fixar säkert körkortet galant!!

Var ska ni kolla på hur? Mot skurup o där eller??

2010-03-09 @ 16:34:59
URL: http://idachristensson.blogg.se/
nyfiken läsare

Vad kul att du ska ta körkort och vilken fin bil du köpt. Läste inlägget innan om flytt men du har tagit bort det igen, är ni tveksamma eller?

2010-03-09 @ 17:13:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0