Flytta..

Tror inte körkortstillståndet har kommit riktigt allt fram. Ska nog komma mer papper för det stod inget om vem som var min handledare, men det är nog på gång :) Fick ju det beviljat så!

Var en del som var snabba innan på att se mitt inlägg om att flytta.. Tog bort det igen..

Jo det blir flytt.. Vi känner oss lite " utanför" här.. Vart vi än ska så om det är till jobb eller vänner så har vi en timmes bilfärd dit., och sen en timme hem. och det är inte bara.. det kostar runt 200 kr varje gång också.. 

 Och vi har ju en del vi umgås med åt skurups hållet... Min vän pernilla och hennes Calle.. Pontus vän Niklas med Jessica och så har vi ju mina föräldrar där och min syster med mange.. Därför känns det som att skurups området verkar som mest intressant... kanske ystad..  Ja åt del hållet iallafall!

Men detta är inget som är aktuellt just nu! Först vill vi rusta upp huset mer och njuta av sommaren här..

nej nu ska jag fortsätta med maten så den kan vara klar tills min älskling kommer :)
Ikväll blir det godis framför tv:n :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0