underbara lördag.

dagen började att jag var LEDIG från hus och vad allt innebär just nu i flytten. Pontus och Hampus skulle till gamla huset och fixa lite. Jag och Nathalie ville ut på äventyr och skickade till pernilla och bestämde träff.. runt 20 min bilfärd så var vi framme :) hämtade upp den gravida och begav oss till Gislövsmarkanad? vidare till trelleborg och sen vidare till ikea. hem igen till pernilla och fika och sen hem till huset.  där var jonas, robban och bamse.

och nu är jonas kvar, stannar tills i morgon. Pizza sitter fint i magen och snart blir det film i soffan!

Bilder önskades på huset och det ska ni få! Kanske i morgon - får se.

Påtal i morgon är det en speciell dag... Gissa vilken dag det är ;)

Nu tackar jag för mig!

Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0