Man ska inte sätta sig ner

När man röjt hela dagen och packat och sorterat, kört till återvinningstationen och handlat och varit jätte aktiv ska man inte sätta sig ner.

För då blir man så trött och man pallar sen inte återvända till städandet.

Just nu har jag lagt in allt som ska bort i nathalies rum.  hennes säng och det som ska behållas kvar står i Hampus rum . Så man kan säga att nu dem sista dagarna får dem dela rum :) Ska bli intressant och se hur sovandet blir ;).

Nu ska jag återvända till vika tvätt.. Jippie..
Senare ikväll kommer syrran och Mange på grillning. Jag ska testa göra Saras kallsås :)
Hon bjöd på middag igår lax, nypotatis och denna såsen- så jäkla gott! Så idag byts laxen ut mot grillat kött och vitlöksbröd. Gud så hungrig jag börjar bli!

Vi hörs en annan dag!.


Kommentarer
carina

hehehe hopps det mskar gott me såsen du får ge receptet ..lät gott

2010-07-23 @ 22:31:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0