Liten olycka inatt.

Hamp är ju blöjfri men igårkväll sa jag till Pontus- ganska konstigt att han inte alls kissat i sängen på natten.  Jag menar oftast brukar barn bli blöjfria på dagen och sen att en olycka kan ske på natten dem första dagarna men inte Hampus inte.
Men har ni också varit med om att man säger en sådan sak och så sker det bara inom några dagar?
Jo för i morse vid fyra ropar hampus mamma. Förstod direkt att han kissat i säng..
Aja stolt är jag ändå :)

Nu strax ska jag göra  mig i ordning, sen blir det återvinningstationen IGEN och sen åker jag och och barn/barnen? in till stan och letar skor till Nathalie, sen inom affären för att sedan åka till min mormor och hälsa på en kort stund. Den jävla parkeringen kostar 25 kr i timmen. Rena rånet då det kostar typ 200 kr och åka in. Så det blir en slant bara det.

Sen ska vi hämta upp Jonas för han ska öla med Pontus ikväll!- Jag bryr mig inte- bara jag får köra :) HAHA
Tycker det är skitkul att köra och ångrar mig att jag inte tog körkortet tidigare!
Tänk om jag hade haft det när Hampus föddes..  Bara han och jag kunde åkt ut och träffat vänner! menmen,
allt sker av en orsak brukar jag säga..

och kolla nu, på mindre en månad efter jag tog mitt körkort har vi köpt hus mitt på landet där man behöver bil för att handla mm.!

Nä nu får det vara  stopp- vi hörs ikväll!


Kommentarer
Malin och lilla Oliver

Å vd kul att du börjat blogg igen :)



Lycka till med flytten.

2010-07-24 @ 10:51:43
URL: http://finaklumpen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0