Idag blir lek och bortsänkes!

föresten- mina fynd från loppisen kommer ikväll :) Om det är någons om vill se?  :)


Idag blir det lek med Sofia med A :) och Lilja och Alva! Längesen vi lekte nu! Sen ska jag ha bortskänkes på sakerna jag rensat från barnens rum!. Hoppas dem är såna lumpsamlare så dem tar allt så jag slipper gå iväg med det HAHA.
Annars sätter jag ut bilder på sakerna här så kan någon hojta till om dem vill ha det!

Ja så ser vår dag ut!

Bilder kommer ikväll på allt smått och gått!



Kommentarer
Eva med Neo

Vi tar gärna något, om det är lite större saker som skall bort, det vet du =)

2010-07-18 @ 17:39:25
URL: http://underbaraneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0