För hela helgen!

Sitter här nu och det är söndag kväll..
 Tänkte visa lite bilder från helgen.
I fredags träffade vi Sofia och Lilja.
Lilja ska få ett syskon om två månader så dem har ju
inskaffat en syskonvagn och den tog vi ut på en sväng!

Lilja och Nathalie.


 

 
Dem bor inne i skogen i ett litet mysigt hus!

Sedan på FREDAG KVÄLL kom pontus, och Hamp och hämtade oss töser
och så åkte vi ner till min syster- barnens moster!


Där bjöd dem på mat och när kvällen blev sent så åkte färden hem!




Lördagen kom och jag jobbade!
 Efter det kom Johan och hämtade upp mig och Jonas och sen bar det hemmåt!
Där killarna grillade ute i trädgården och jag passade potatisen!

Bild: Johan kittlar Nathalie



Kvällen avslutades med Boogie Night filmen- Någon mer som såg den?
Den var ganska rolig att sitta och titta på med, tre andra killar...
Inga pinsamheter här inte! :=).

Sen söndag-, idag..
Har jobbat idag med. Sen så fort jag kom hem så var det laga mat. duka. plocka in allt i diskmaskinen och nu sitter jag här och njuter av min ledighet igen!

Det är underbart att bara jobba helg :) Tänk om man alltid kunde göra så...



Kommentarer
Malin & Tuva ♥

Ja.. jobba 2 dagar e väl lagom =) hade jag med kunnat nöja mig med =) HAHA

2010-01-24 @ 19:53:54
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Sofia & Lilja!

Fina flickor, det där! :)

2010-01-24 @ 20:31:29
URL: http://sebra.blogg.se/
Hobbyfotograf Erica Pettersson

Svar: Tyvärr vet jag inte riktigt var man kan få tag i CameraRAW-programmet. Det är nämligen så att för mig kommer jag automatiskt till det programmet när jag högerklickar på RAW-filen och väljer Öppna med Photoshop (jag använder Photoshop CS3).

MVH /Erica Pettersson

2010-01-24 @ 21:27:51
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

har inte sett den filmen... är den något bra?=)



nu är lönen kommen, vad sägs om en date på fredag? =)om min lille blir frisk, han är fortfaande krasslig...

2010-01-25 @ 09:18:24
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0