Dagens gjorda..

Idag har dagen beståt av

* Sätta upp tavla på Nathalies rum
* Möblering på hennes rum
* Målat med barnen
* Ändrat lite på bloggen, fast tiden var MYCKET.
* Hmm ja tror inte det är mer än så...  Läst MASSA nya inlägg på bloglovin.

Precis uppfunnit den sidan, kanon sida! Så finns du inte i min länksida på bloggen så har jag dig på bloglovin om du märker att jag är på din sida då och då ;).


Ja idag har det inte blivit några foton... Har inte haft någon lust idag för jag har inte vetat vad jag skulle fota! Men ska nu ge mig ut och kolla lite andra fotobloggar!


Blir bara så riterande på fotobloggar man kommer in på då ALLA bilder är redigerade!!
Jag anser att måste man redigera sina bilder mycket- då tycker jag man ska ställa sig frågan- hur bra fotograf är man då egentligen?
man ser en bild och tänker- fy fan vad duktig personen är och så är bilderna redigerade.. JAHAPP då kunde till och med ett barn ta bilden om man ändå ska redigera allt sen :). 

Nu ska jag rensa lite i datorn och invänta sambon! Sen blir det middag!.

I morgon är det TISDAG.. Då får vi se vad dagen erbjuder!. hoppas kunna ta lite bilder... Och jag tror jag vet på vad ;).





 


Kommentarer
♥ Linneas Fotoblogg

Sv: Jasså? (:

Hur mycket fick du betalla för dit och vart köpte du det?

Jag tycket verkligen det är ett prisvärt stativ!

2010-01-11 @ 21:17:29
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Kerstin

Håller med dig inte så kul....

Skickar en liten snö hälsning för nu snöar det igen här suck ...

Undrar när mitt nya objektiv ska komma ???

Kram mamma

2010-01-12 @ 13:25:09
URL: http://fotografkerstin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0