Trött blogg igår!

Igår satt jag och skulle skriva ett inlägg här på bloggen, men varje gång jag skulle klicka på spara & publicera så försvann det.. Så efter 3 gången gav jag upp!

Min blivande bil ankom igår :).. Den behöver ganska stor polering då den är väldigt matt i färgen ( röd) men insidan var den jätte fin i :).  har ju tyvärr ingen kamera så jag kan inte fota =(..
Jag är säker på att jag kommer stortrivas i den bilen :)..

STORT TACK TILL MIN SAMBO SOM KÖPTE BILEN TILL MIG :).
Så den ska ha och jag ut och övningsköra i när körkortstillståndet har kommit och vi har gått handledarutbildningen!.

Annars är det onsdag idag- känner lite huvudvärk så vi stannade hemma från dagis idag och sov lite längre istället.
Vet inte vad dagen har att erbjuda.. Nathalie är fortfarande hostig =(.. Tycker det blir värre när vi går ut så vi stannar inne idag..  precis som vi gjort mån och tisdag.. nu börjar man bli less på det.. Ska hänga in massa tvätt idag- det är det enda som står på schemat..

Tycker alla kan uppdatera sina bloggar så jag har något att läsa ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0