Roligare att städa med....

Ny Ajax?



Syrran kom igår- hon skulle ju passa barnen medans Pontus och jag var i väg!
När hon kom åkte vi och handlade lite! Fick då syn på denna ajax och syrran sa den luktade gott! Så idag tisdag ska jag städa! Som jag gör annars varje dag men jag tänkte köpa hem ett par olika såna där doftrengörningar så kanske det blir lite roligare att städa??

Vi får se idag om det luktar gott och det är roligare att städa :)..


Igår var vi ju på utbildningen, som lite kul på det hela hade han som hade kursen en liten tävling med frågor och hade man flest poäng så vann man en  skylt:



Himla bra för en sådan hade jag inte :).

Ska skicka in alla papper nu i veckan så jag hoppas det itne tar alllt för många veckor innan allt är godkänt!. Snön får gärna först försvinna innan jag ger mig ut också!.

Så så ser våran dag ut! PLUGGA OCH STÄDA!.

Pontus har köpt en sak till mig också, fast den kommer inte på lääänge men ändå! Det är en sak till kameran- mer än så säger jag inte! :)

mina andra kamera saker kommer i morgon, det jag visade bild på här ute innan :)..

Nu väntar jag bara ivrigt på min kamera!

pontus ringer.. vi hörs!


Kommentarer
sofie - mamma till underbara Liam

den har jag aldrig provat, men dom andra ajax luktar super gott =)

2010-02-23 @ 10:48:48
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Såååfia!

Blev det roligare att städa? :P

2010-02-23 @ 19:34:15
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0