Planer för en söndag?

Satt och framkallade massa bilder igår.. Så i vecka ska jag in till stan,
Ikea, clas olsson skulle jag också vilja gå till..  massa bilder som ska upp :). På barnens rum och i vårt sovrum tänkte jag!.

Skulle vilja få upp i stora rummet med men det känns inte lönt eftersom vi ska göra vid här inne sen!.





Annars är det söndag idag- Pontus ska nog sova hela dagen, han kom hem vid typ halv åtta i morse.. Så jag får se vad barnen och jag hittar på!  Någon som har lust att åka till något lekland eller så med barn så bara hojta till!.










Kommentarer
Marih

Hojt hojt..lite sent o vi bor en bit ifrån varandra men iaf... En annan gång kanske!?

fÖRRESTEN. Sugen på att komma på Me&I party den 17e Mars kl.18.30?! Du är varmt välkommen!!

2010-02-21 @ 18:11:08
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Såååfia!

Sv: Det är dom med, kan du tro! :D

2010-02-23 @ 09:31:31
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0