Mycket sökande.

Känns som det är mycket på gång nu..
Den 6 April ska nathalie inskolas på dagis. Det kommer ta drygt en vecka att göra detta. Sen blir jag arbetslös.. Sitter varrannan, var tredje dag på platsbanken och kollar om där har kommit in några nya intressanta. Ska även ringa till min fd chef och fråga hur där ser ut i sommar.. Kanske finns sommarvik. halva april går bort till inskolning. , hela maj är jag arbetslös. och halva juni tar jag "mammaledig" och tar förhoppningsvis mitt körkort! Sen är det jobbsökandet igång igen..  Så känns som det är lättare att få ett sommarvik nu när sommaren närmar sig..  usch.. svårt det där med jobb! men det bli lite lättare när jag får körkortet! Många jobb kräver att man har körkort!.

iallfall så tar vi det lugnt här hemma idag.. Jag har precis städat och nattat nathalie.. ska nu ner och hänga upp tvätt!. Sen ringa min chef.. och sen tänkte jag sätta mig i soffan brevid hampus och plugga lite!.

Lite bilder :)



från i söndags- barnen badade hos farmor!


pappa och nathalie hos mormor och morfar.



riktiga snöflingor.. snöade igår och snöar idag :/

Nathalies första steg utomhus!




Kommentarer
Ida o Melvin

Sakta men säkert går det framåt=)

2010-02-16 @ 15:34:38
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Jessica-Mamma till Leia

hihi, va söt. Ser att hon har olika vantar. Hittar ni inte paren ?? hehe.. KRAM

2010-02-16 @ 18:38:57
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0